منتديات العوايد دوت كوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

eslamsloma
eslamsloma
عضو جديد
عضو جديد
النقاط المكتسبه : 7

تحيا جمهوريه مصر العربيه

الشعبيه : 0

صدقنى مش هتخسر حاجة والله جرب ومش هتخسر Empty صدقنى مش هتخسر حاجة والله جرب ومش هتخسر

الجمعة يناير 07, 2011 11:38 pm
اولا السلام عليكم موضوع الربح من على شبكة الأنترنت هههههه اى واحد زى انا كده فى الأول او ما يشوف الجملة دى يجى فى ذهنه على طول كلمة نصب ويقول يا عم كله نصب هو فى حد بيدى فلوس فى الزمن ده.....لغاية ما قولت اجرب وليه لأ هخسر ايه هدفع فلوس ويتنصب عليا طب مش دافع حاجة....بس انا مش هدفع حاجةده هم اللى هيدونى يبقى اجرب يا صابت يا خابت عشان ما اطولش عليكم هى صابت فعلا وبقيت اكسب فلوس بأقل مجهود طب ازااااااااااااااااااااااى
اقولك اولا الموضوع عبارة عن شركات بتاعة اعلانات شركات مشهورة بتيجى شركات تانية عاوزة تعلن عن منتج مثلا او اى شىء تروح لللشركات دى تدفع ملايين عشان تعلن عن منتجها....تقوم الشركات دى تأجر ناس زى انا كده وزيك عشان يشوفوا الإعلانات دى وتدفع لهم فلوس الموضوع بسيط ..وياااااااااااااااعم انت مش هتشوف الإعلانات ما تقلقش هو الإعلان مدته 30 ثانية وبتروح قافله وبتاخد فلوس مقابل ده لحد كده كويس....النصب بيحصل ازاى بقى ان ببساطة الشركات ما بتديكش فلوس حق اللى الإعلانات اللى انت شفتها بس انا هديك مواقع شركات معترف بيها والناس كلها بتشكر فيها وانا شخصيا كسبت منها وانت ممكن تبحث وتعرف......زى مثلا:
http://www.incrasebux.com/register.php/islam mohsen.html
http://www.onbux.com/?r=eslamsloma
http://www.neobux.com/?r=eslamsloma
واخر واحد ده اشهرهم بصراحة بتروح تسجل عادى تملأ بيانات كأنك بتسجل فى منتدى عاادى جدا بعد ما تسجل بتروح على حاجة اسمها surf ads او view ads وهتلاقى اعلانات عبارة عن مواقع تدوس عليها هيظهرلك نقطة حمرا او زرقاء تدوس عليها هيظهرلك موقع وشريط فوق يملا 30 ثانية بعد كده تاخد فلوس بس...السؤال بقى هتاخد فلوسك ازاى هقولك فى بنوك الكترونية بتسجل فيها زى بنك اليرت باى المشهور جدا جدا جدا والموقع بيحول فلوسك عليه بعد كده ممكن تحول فلوسك لبلدك بكذى طريقة البريد او بنك فى بلدك بتتعامل معاه فى كذا طريقة او عن طريق وسيط زى بنك دهب المشهور جدا وومكن والله تتأكد من كلامى ده كله هن طريق النت وتبحث وتعرف والله والله والله ما بكدب عليك الموضوع محتاج صبر بس ومش هتخسر حاجة جرب ومش هتخسر...انت هتسأل نفسك انا مستفاد ايه هقولك ما هو انت لما تخش وتكسب فلوس انا هاخد فلوس زى زيك من غير ما فلوسك تنقص ما تخافش شوفت بقى لما تزود نااس كتير هتكسب اد ايه والفلوس بالدولار يعنى ممكن تكسب 500 دولار او اكتر شهريا والله والله .والناس دى اسمها ريفيرال..يارب الناس تصدقنى وزى ما قلتلك مش هتخسر حاجة انت كده كده بضيع وقت كتييير جدا على النت الوضوع مش هياخد منك وقت وهتكسب فلوس وحلااااااااال والله مش حرام...شكرا جزيلا مرة اخرى والسلام عليكم جميعا ويارب اكون ضيف خفيف
eslamsloma
eslamsloma
عضو جديد
عضو جديد
النقاط المكتسبه : 7

تحيا جمهوريه مصر العربيه

الشعبيه : 0

صدقنى مش هتخسر حاجة والله جرب ومش هتخسر Empty رد: صدقنى مش هتخسر حاجة والله جرب ومش هتخسر

الجمعة يناير 07, 2011 11:53 pm
وده ايمايلى للأستفسار عن اى حاجة وانا هساعد ان شاء الله ومستعد للرد على اى سؤال.....
eslamsloma@yahoo.com